Să trecem la realizarea logo-ului

Hei! Echipa noastră te va ajuta cu crearea brandului tău. Suntem foarte încântați în privința asta!

Primul pas este străbaterea briefului creativ. Acesta este gândit pentru consultarea dintre tine și designer. Cu cât răspunsurile sunt mai detaliate, cu atât putem comunica mai ușor pe baza conceptelor de design.

Prin urmare, te încurajăm să nu te grăbești în găsirea răspunsurilor. Întrebările sunt în mare parte legate de afacere în sine, de produsele sau serviciile oferite, dar și despre clienți, despre brandul actual și, bineînțeles, despre aspirațiile companiei.

    Te rog să răspunzi la următoarele întrebări

     
     

    Cum dorești să comunicăm în procesul de creare logo?

     
     

    Care va fi numele brandului?

    Numele este fundamental pentru designul logo-ului.



     
     

    Care este sloganul companiei/brandului, dacă există?

    Sloganul poate fi integrat în logo sau poate influența designul acestuia.



     
     

    În ce industrie sau domeniu de activitate operează compania?

    Industria poate dicta anumite tendințe sau stiluri de design.



     
     

    Care este tonul vocii brandului?

    Tonul vocii va influența stilul vizual al logo-ului.

     


     
     

    Care sunt obiectivele tale de business?

    Din cauza unor preconcepții, unii clienți nu înțeleg cum obiectivele de business pot fi conectate la designul logo-ului. Informațiile din culisele companiei ne pot oferi multe informații valoroase. Cunoașterea oricăror potențiale extinderi sau preocupări speciale ne poate ajuta să optimizăm designul logo-ului pentru nevoile companiei tale. Bifează unul sau mai multe obiective de mai jos.

     


     
     

    Cine este publicul tău țintă?

    Designul logo-ului unei mărci ar trebui să atragă clienții țintă mai presus de toate, chiar mai mult decât vânzătorii tăi. Te rugăm să fii cât mai specific posibil. Cu cât te poți concentra mai mult pe o anumită nișă, cu atât mai eficient putem proiecta logo-ul tău. Orice informații despre vârstă, locație, venit, valori etc. ne pot ajuta să ne informați deciziile de proiectare.

     


     
     

    Câte ceva despre produsul sau serviciul oferit de tine?



     
     

    Care sunt cele mai de succes canale de marketing ale tale?

    Aceasta este o întrebare utilă din două motive. În primul rând, ne oferă o perspectivă asupra tipului de companie și a marketingului pe care îl folosește. Indiferent dacă investești mai mult în marketing digital sau marketing tradițional, aceasta ne va spune multe despre companie și despre stilul vostru de branding. În al doilea rând, ne va spune unde va fi afișat cel mai des logo-ul. Dacă folosești în principal panouri publicitare sau postere, suntem liberi să adăugăm detalii mai complexe la designul siglei. Dacă favorizezi marketingul pe rețelele sociale, s-ar putea să dorești să creăm un logo mai simplu și mai puțin detaliat pentru ecranele mobile.

     


     
     

    Există subiecte sau teme pe care dorești să le evităm?

    Această întrebare despre logo este mai mult o precauție, doar pentru a ne asigura că nu ne rătăcim accidental pe un teritoriu nedorit. Unele companii doresc să evite anumite probleme pentru a-și susține imaginea, în timp ce alte companii ar fi putut suferi de o presă proastă în trecut și nu doresc să le încurce neintenționat cu logo-ul lor. Nu putem preconiza exact astfel de lucruri, așa că este mai bine să vă întrebăm pur și simplu.



     
     

    Cine sunt principalii tăi concurenți?

    Putem afla multe despre o companie prin cine sunt principalii lor rivali. În primul rând, siglele competitorilor pot influența modul în care proiectăm logo-ul, în special cum să îl scoatem în evidență. Deoarece concurența funcționează în aceeași industrie, va trebui să fim atenți la tendințele din industrie. Proiectarea unui logo după carte pentru o anumită industrie ne-ar putea conduce în mod neintenționat la crearea a ceva similar cu concurența ta.



     
     

    Ce logo-uri existente admiri?

    Dacă ai rămas blocat în detaliile despre cum dorești să arate logo-ul, această întrebare te-ar putea inspira. Poți chiar să arunci o privire asupra unor logo-uri relevante, preexistente să izolezi elementele care îți plac și care nu. Adesea, unii oamenii nu știu ce vor sau nu vor până când nu văd asta cu ochii lor.



     
     

    Ce îți place și ce nu îți place la branding-ul tău actual?

    Fiecare design de logo, fie că este construit de la zero sau ca parte a unei reproiectări, este o oportunitate de a îmbunătăți strategia de branding.

     
     

    Care este arhetipul de brand, împreună cu 3 adjective care descriu cel mai bine personalitatea brandului tău?

    Acum că ați descoperit lumea arhetipurilor de brand, întrebarea este: care este al vostru? Vă regăsiți în forța și inspirația Eroului, în puritatea Inocentului sau în spiritul aventuros al Exploratorului? Poate sunteți o combinație unică de două sau chiar trei arhetipuri, iar asta e perfect normal. Odată ce v-ați identificat arhetipul dominant, îl puteți integra în strategia voastră de brand pentru a vă defini poziția actuală și pentru a vă ghida către viitorul dorit.
     


     
     

    Cu aceste informații valoroase, suntem nerăbdători să începem călătoria creativă și să transformăm viziunea ta într-un logo memorabil, care va deveni inima brandului tău. Investiția ta în crearea unui logo puternic este o investiție în viitorul afacerii tale, iar noi suntem onorați să fim partenerul tău în acest proces și să contribuim la succesul tău.

     
     



    Ajutăm Antreprenori și Companii

    Să planifice, să creeze, să inoveze și să-și prezinte produsele într-un mod memorabil.