Termeni și Condiții

Ultima modificare: 23 Octombrie, 2025

1. Definiţii

În aceşti Termeni & Condiţii:

  • „Client” înseamnă persoana juridică sau fizică care contractează unul sau mai multe servicii oferite de Better Brands.

  • „Serviciu” înseamnă unul dintre serviciile listate: Logo & Branding, Graphic Design, Web Design, Magazin Online, Administrare Website, Audit Website, Promovare Google Ads, SEO.

  • „Garanţie 100% Refund” înseamnă opţiunea Clientului de a solicita returnarea integrală a sumei plătite pentru Serviciul respectiv, în condiţiile definite mai jos.

  • „Livrabil” înseamnă produsul, serviciul final sau modificările aferente care se livrează Clientului în urma contractului (ex: concept de logo, site web, audit, campanie Ads etc.).

2. Aplicabilitatea garanţiei

Better Brands oferă Garanţia 100% Refund numai pentru Serviciile următoare:

  • Logo & Branding

  • Graphic Design

  • Web Design

  • Magazin Online

  • Administrare Website

  • Audit Website

  • Promovare Google Ads

  • SEO

Pentru fiecare serviciu în parte, garanţia se aplică conform condiţiilor specifice enumerate mai jos.

3. Condiţii generale pentru acordarea refund-ului

Pentru a putea beneficia de Garanţia 100% Refund, Clientul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) Clientul să fi adus la cunoştinţă nemulţumirea sa privind Serviciul, în scris (e-mail) către Better Brands, în termen de 3 zile de la data livrării finale a Livrabilului.
b) Clientul să fi cooperat în mod rezonabil cu Better Brands pe parcursul procesului: să fi furnizat informaţiile, feedback-ul, materialele necesare în termenele agreate.
c) Serviciul să fi fost executat conform contractului semnat (sau oferta acceptată) – adică Better Brands să fi îndeplinit obligaţiile sale (ex: livrare la timp, conform specificaţii).
d) Clientul să nu fi introdus modificări externe, terţe, fără acordul Better Brands, care ar fi generat deteriorarea sau schimbarea fundamentală a Livrabilului.
e) Cererea de refund să se refere doar la Serviciul respectiv — nu se extinde automat la alte servicii sau costuri auxiliare (ex: costuri de hosting, licenţe, reclame plătite etc.), cu excepţia cazului în care se precizează altfel în contractul specific.

4. Condiţii specifice pe tipuri de serviciu

4.1 Logo & Branding

  • Se acordă refund dacă Clientul consideră că nu este mulţumit de conceptul final după reviziile permise, şi Better Brands nu poate veni cu o soluţie alternativă acceptată.

  • Clientul trebuie să fi utilizat planul standard de revizii incluse şi să fi furnizat feedback-ul în termenele stabilite.

  • Cererea de refund trebuie formulată în termen de 3 zile de la livrarea finală a kit-ului de branding.

  • Dacă refund-ul este aprobat, Clientul se obligă să nu utilizeze materialele livrate (logo, identificare vizuală, etc.) şi să le şteargă din toate mediile proprii.

4.2 Graphic Design

  • Include materiale grafice (ex: broşuri, afişe, banere) – refund-ul se poate acorda dacă Clientul nu este mulţumit de design-ul final şi Better Brands nu poate propune o variantă alternativă acceptabilă.

  • Trebuie să fi folosit pachetul standard de revizii, date şi fişiere complete.

  • Cererea trebuie făcută în termen de 3 zile de la remiterea fişierelor finale.

4.3 Web Design

  • Refund-ul e disponibil doar după livrarea site-ului în versiunea “live” sau într-o formă finală convenită, şi dacă Clientul declare nemulţumirea în termen de 3 zile.

  • Clientul trebuie să fi furnizat toate materialele (texte, imagini, acces la domeniu/server) în termenele convenite.

  • Dacă Clientul începe să utilizeze site-ul (publicarea, campanii, reclame, integrare cu terţi), garanţia se consideră expirată.

4.4 Magazin Online

  • Similar Web Design-ui, dar include şi funcţionalităţi comerciale/e-commerce. Refund-ul este disponibil în termen de 3 zile de la livrarea completă (funcţionalităţi + testare).

  • Nu se acordă refund dacă Clientul a realizat vânzări sau a integrat plăţi, shipping, campanii înainte de cerere.

  • Clientul trebuie să fi respectat obligaţiile: furnizare produse, texte, imagini, acces la sistem, etc.

4.5 Administrare Website

  • Serviciul de administrare (update-uri, mentenanţă) permite refund **doar dacă Clientul notifică nemulţumirea în primele 30 zile de la începutul contractului şi nu s-a realizat niciun update sau activitate efectivă conform planului convenit.

  • Dacă Better Brands a început lucrul efectiv (update-uri, backup, rapoarte) şi Clientul a fost de acord cu acestea dar totuşi refuză continuarea, refund-ul va fi diminuat proporţional cu munca efectuată.

4.6 Audit Website

  • Refund-ul este disponibil dacă Clientul nu este mulţumit de raportul final al auditului şi Better Brands nu furnizează o versiune revizuită acceptabilă. Cererea trebuie să vină în termen de 3 zile de la livrarea raportului.

  • Clientul trebuie să fi facilitat accesul necesar (ex: analytics, search console, server) în termenele agreate.

4.7 Promovare Google Ads

  • Refund-ul se aplică doar pentru serviciul de consultanţă/creare campanie, şi nu pentru bugetul cheltuit în platforma Google.

  • Clientul trebuie să fi implementat recomandările şi să fi furnizat toate datele cerute (acces cont, targetare, obiective) în timp util.

  • Cererea de refund trebuie să fie în termen de 30 zile de la lansarea campaniei.

  • Dacă campania a generat click-uri, impresii sau s-au efectuat optimizări, suma refund-abilă poate fi ajustată (ex: costul efectiv al serviciului minus cheltuieli deja alocate).

4.8 SEO

  • Datorită naturii serviciului (optimizare în timp), refund-ul se acordă doar dacă Clientul notifică nemulţumirea în primele 30 zile de la începutul colaborării şi Better Brands nu oferă un plan alternativ rezonabil.

  • Clientul trebuie să fi oferit acces complet la site, analytics, search console, să fi implementat recomandările acceptate.

  • Dacă rezultatele (trafic, ranking) nu apar încă, dar Clientul refuză să continue conform planului convenit, refund-ul se poate diminua proporţional cu munca efectuată până la momentul notificării.

5. Procedura de solicitare a refund-ului

  • Clientul trimite un e-mail la adresa de contact a Better Brands găsită pe pagina de contact a site-ului, cu subiect „Solicitare refund – Serviciu [nume serviciu]”, specificând motivul nemulţumirii şi serviciul vizat.

  • Better Brands va răspunde în termen de 5 zile lucrătoare cu confirmarea primirii şi propunerea unei variante alternative (dacă este cazul).

  • Dacă după această variantă alternativă Clientul rămâne nemulţumit, Better Brands va procesa refund-ul în termen de 30 zile calendaristice de la acceptarea cererii, în contul din care s-a efectuat plata iniţială.

  • Refund-ul include doar suma plătită pentru serviciul respectiv, iar Clientul renunţă la orice drepturi de utilizare ale livrabilului respectiv (acesta devine nul din punct de vedere al licenţei de utilizare, dacă este cazul).

  • Better Brands îşi rezervă dreptul de a refuza refund-ul dacă Clientul nu a respectat condiţiile de la secţiunea 3 sau condiţiile specifice de la secţiunea 4.

6. Limitări şi excluderi

  • Nu se acordă refund pentru cheltuieli third-party (ex: licenţe, infrastructură, hosting, reclame plătite) decât dacă s-a convenit expres altfel.

  • Nu se acordă refund dacă Clientul solicită modificări care intră în aria unui nou proiect distinct faţă de cel iniţial şi doreşte pur şi simplu un alt serviciu (ex: redesign complet diferit).

  • Nu se acordă refund dacă Clientul a folosit livrabilul şi apoi a descoperit nemulţumirea — după ce serviciul a fost lansat sau utilizat, garanţia poate expira (vezi fiecare serviciu în secţiunea 4).

  • Better Brands nu îşi asumă responsabilitatea pentru rezultatele comerciale, dacă acestea depind de factori externi (ex: strategia Clientului, piaţă, modificări de algoritm) — garanţia se referă la serviciul livrat, nu la garantarea unui „succes” de piaţă.

7. Dispoziţii finale

  • Acest document face parte integrantă din contractul dintre Client şi Better Brands pentru serviciul ales.

  • Better Brands îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti Termeni & Condiţii — modificările vor fi aplicabile doar pentru contracte semnate după data modificării.

  • În cazul în care doar o parte din aceşti termeni este considerată invalidă sau inaplicabilă, celelalte dispoziţii rămân valabile.

  • Orice litigiu privind interpretarea sau aplicarea acestor termeni va fi soluţionat de instanţele competente în România, conform legii române.